OMG shoes - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu OMG shoes - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

OMG shoes

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

13 Februari 2013 | Hong Kong, Ping Shan

Hallooooooo!!

Daar ben ik weer! Zoals jullie wel gemerkt hebben schrijf ik niet meer echt elke dag iets op de blog. Ik wil dat best doen, maar soms zijn we echt laat thuis of hebben we een lekker rustig dagje gehad.
Zoals gisteren... Gisteren zijn Cho en ik wezen shoppen, maar de helft was dicht vanwege Chinees nieuw jaar. Dus we konden geen nieuwe harde schijf halen, waarvoor we eigenlijk naar de stad gingen. Dus toen maar schoenen shoppen. Eigenlijk kwamen we vrijwel direct beide een paar schoenen tegen die we graag wilden hebben... En het waren dezelfde. Het enige probleem was, ze waren alleen verkrijgbaar vanaf maat 39! Cho had dus geluk, ik paste ze niet!
We zijn elke winkel afgegaan en we konden niets voor mij vinden. Alle schoenen die ik leuk vond waren mannen schoenen en die heb je alleen vanaf maat 39 :( Sad face.

Na het shoppen zijn we heerlijk sushi gaan eten met Cho's ouders, Wai Ling, Gary en hun zoon Max. Het was erg gezellig en het eten was zaaaaaaaaaalig! De vis smolt op je tong en was zo vers het lag haast te spartelen op je bord haha.

Vandaag zijn we in de ochtend vroeg opgestaan om een 2de poging schoenen kopen te gaan doen. Cho had al schoenen dus was het meer voor mij. Ik kwam in de 7de winkel eindelijk schoenen tegen en die hadden ze in mijn maat....

Ik schaam me dood! Ik had gewoon maat 35,5! Ja hoor, geen wonder dat ik niks kan vinden... Ik heb mini voeten! Na de schoenen te hebben gekocht zijn we gauw naar Sham Shui Po gegaan en hebben we beide een harde schijf gekocht, ja spannend he? :P
We moesten een beetje opschieten want we gingen met pa en ma naar het bos. Naja bos, een natuur gebied. Het enige was dat het minstens een paar uur lopen was vanaf het punt dat je de auto moest neer zetten en het was een beetje te warm daar voor. Dus we gingen weer terug in de auto en naar Pak Lai, maar dit keer op een ander punt.

Het was erg mooi daar! Het aparte is dat er gewoon mangrove boompjes in het zoute water staan, vlak aan de kust. Het was trouwens SUPER DRUK! Iedereen heeft natuurlijk vrij, dus tja, dan ga je lekker naar het 'strand'. Cho en ik hebben er lekker rond gelopen met onze camera's en hebben gewacht tot de zon onder ging.

Daarna weer heerlijk gegeten en nu weer thuis. Kortom tijd om onze koffer in te pakken! We gaan morgen namelijk naar VIETNAM!!!! JAAAA!!

Ik weet alleen niet of ik daar internet heb en tijd heb om een verslag te schrijven. Ik ga sowieso een verslag over vietnam schrijven als we terug zijn.

Nou ik ga inpakken enzo en daarna lekker douchen! Tot over ongeveer 6 dagen!!! xxxx

  • 13 Februari 2013 - 15:26

    Lid'l:

    Wooow, klinkt fantastisch. Ik kan niet wachten tot ik jullie foto's kan zien! <3 Have fun en veilige reis!

  • 13 Februari 2013 - 17:22

    Sab:

    super leuk! nu wil ik wel eens foto's zien van die schoenen, haha.

  • 14 Februari 2013 - 09:43

    Kevin:

    Beter hoor. Nice dat jullie nu richting Vietnam gaan. Ben benieuwd:) Have a safe trip!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Ping Shan

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

Ja ja mensen het is weer zo ver :D Cho en ik gaan weer aan een tripje naar Hong Kong beginnen! Nog maar een kleine 2 weken en dan zitten we alweer in het vlietuig! SPANNEND! Kan je zien dat ik er weer erg veel zin in heb? :P

Dit jaar gaan we niet alleen naar Hong Kong, maar ook naar Vietnam! Naar.... *trom geroffel* HALONG BAY! Ik zou zeggen... Google het en je gaat huilen xD Het is echt heel erg mooi daar aan wat ik heb gezien en ik kan echt niet wachten! Maar dat kon ik sowieso al niet hehehe.

Betekend dit dat ik WEER een reisblog ga bijhouden? Ja alweer ja :D Ik kan het niet laten! Ik beloof dit jaar wat meer foto's te plaatsen... Als ik het niet vergeet :D

Nou tot schrijfs dan weer :D

And now in English for my my non-dutch reading friends :)

Hear hear people it is that time of the year again :D Cho and I are going on a trip to Hong Kong again! Just a short 2 weeks and than it's time to hop on the airplane!! THRILLING! Is it obvious yet that I truly can't wait to go? :P

This year we're not only paying a visit to beautiful Hong Kong but also to Vietnam! To .... * drumroll * HALONG BAY! I say ... Google it and you will cry xD It's really beautiful there for what I've seen and I really can not wait! I'm an impatient girl, hehehe.

Does this mean that I'm keeping a travel blog AGAIN? Yes yes again :D I can not resist! I promise to post more pictures this year... If I do not forget :D

Well, see you guys around :D

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2013

Laatste verslag

21 Februari 2013

Nat Geo Park Hong Kong

20 Februari 2013

Shoppen, shoppen, shoppen

19 Februari 2013

I've been to 'Nam, seen some things man!

13 Februari 2013

OMG shoes
Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 24852

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: