Nat pak & electroshock therapy deel 2 - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Nat pak & electroshock therapy deel 2 - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Nat pak & electroshock therapy deel 2

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

29 Juni 2011 | Hong Kong, Ping Shan

Hallo daar ben ik weer!
Vandaag even een korte update omdat het weer een beetje tegen zat vandaag.
Vandaag hebben we niet veel gedaan eigenlijk, ook omdat ik om 4 uur weer bij de Chinese dokter zat voor een sessie acupunctuur met electroshock therapy. het was zo midden op de dag dus dat was een beetje lastig!

Het regende weer als een gek vandaag en ook een vreselijk harde wind! Volgens mij komt die tyfoon (die ergens bij Shanghai zit) deze kant op... Morgen mag het van mij en Cho wel droog blijven... De regen komt ons een beetje de neus uit!

Oh en kennelijk was de regen van gisteren niet eens hondeschijt, of paardenpis... Dat schijnt nog 10x erger te zijn... Hmmm dat voorspelt niet veel goeds dus!

Na de oh zo heerlijke thee (NOT) was het tijd om even naar de Flower market street te gaan om heerlijk te shoppen! Ik heb een paar schoenen gekocht (het volgende paar koop ik wel ergens volgende week ofzo) een battery grip voor de camera en nog wat frutseltjes! Ik hou van frutsels!

Wat de kapotte tas betreft, ik was al van plan om een eigen koffer te kopen in Hong Kong, want de tas die gescheurd is had ik geleend en die konden we toch al hier laten! Gelukkig was het niet heel erg dattie kapot ging. Maar Cho's moeder had nog een grote koffer over en die mag ik hebben! Dus ik hoef alleen nog een trolly te kopen!

Morgen heb ik de laatste acupunctuur sessie (dit keer in de ochtend dus dan hebben we de hele dag voor ons zelf) en dan is het klaar, nog 3 bekers thee en dan ben ik daar ook weer van af! Die acupunctuur met zachte schokjes is echt niet zo erg! Liever elke dag dat en dan een uurtje dan 1 zo'n kop thee.... BLEG!

wat we morgen gaan doen is een raadsel... Ligt een beetje aan het weer!

Hmmm ik zei dat ik het kort ging houden toch? Naja we kunnen toch niet naar buiten, het regent weer pijpenstelen!

weltrusten alvast! en tot gauw!

ps charmante foto's he? ;)

oh ja ik heb ook nog een gigantisch mooie blauwe plek op mijn hand van de eerste sessie acupunctuur met schokjes van de knokkel van mijn ring vinger tot aan de knokkel van mijn duim en tot onder aan de hand... Ja erg groot en kleurrijk

  • 29 Juni 2011 - 15:34

    Kevin:

    Hopelijk hebben jullie wat beter weer en blijft die tyfoon uit!

    Ik ben erg benieuwd of de acupunctuur gaat werken, dat zou heel mooi zijn!

    Enjoy jullie verblijf daar!!!

  • 29 Juni 2011 - 15:34

    Sabrina:

    oh kijk, ik reageer op de eerste blog, en plots is er een tweede :D
    hopen dat het weer snel opknapt! hang in there!

  • 29 Juni 2011 - 16:04

    Roman:

    Hahaha, klinkt goed die thee! Acupuntuur, lijkt me zonder ge-electrokuteerd te worden best nice, maar er hele blauwe handen van krijgen...misschien moet ie het voltage wat lager zetten? ;)
    Hier is het vanacht ook heerlijk los gegaan qua weer, maar gelukkig overdags heerlijk weer...hoop bij jullie vanaf nu ook! Veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 24841

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: