Bijna - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

14 Juli 2011 | Hong Kong, Ping Shan

hallo allemaal! vandaag een kort verslag ben ik bang. We hebben vandaag niet veel bijzonders gedaan.
Ik heb mijn nagels laten doen in Yuen Long en daarna zijn we naar Tuen Mun gegaan om daar naar de bios te gaan. Helaas draait er s'middags alleen 3d films en die zijn duur! je bent oo verplicht hier een 3d bril te kopen en dt is een beetje geld verspilling!

Dus zijn we eventjes rond gaan lopen door de shopping mall. niets gekocht hoor alleen een beetje gekeken.
Nu gaan we even lekker niets doen en alvast de koffers voorbereiden voor de reis terug.... Want helaas zit onze vakantie er al bijna weer op :(

Ik hb echt geen zin om al weer terug te gaan... het lijkt allemaal zo snel voorbij te zijn gegaan :(

Morgen of zaterdag nog 1 keertje naar china en dan is het alweer zondag...

ik weet niets meer te schrijven en ga maar eventjes me bezig houden mt m'n koffer inpakken! misschien schrijf ik morgen weer wat!
xxx

  • 14 Juli 2011 - 11:19

    Fleur:

    nou geniet er nog maar ff heeeeeel erg van! Want hier is het om te HUILEN!! weer noodweer en er wordt zelfs gesproken over HERFST!! en ik heb zin in peppernoten en kaasfonudue...dus dan weet je hoe erg het is!:(

  • 14 Juli 2011 - 11:29

    Emil:

    Baleeeeeeeen!

    maar alvast een goede reis terug, en geniet nog maar even van het weer daar, hier overstroomt alles van de regen :(

  • 14 Juli 2011 - 11:31

    Kevin:

    Herfst.. ik kan wel janken, wheeeeeeh!
    Het regent hier al dagen non stop.

    De tijd is idd erg snel gegaan! Maar hey dinsdag gaan we vieren dat jullie weer terug zijn. Ole!

  • 14 Juli 2011 - 12:19

    Sabrina:

    time flies when you're having fun. Maar wij hebben je wel gemist hoor :)

  • 14 Juli 2011 - 12:37

    Mamsel:

    nou wij eten rode kool rundvlees en
    aardappelpuree dus .... echt winterkost lies 11 graden !!!!!!
    wil je emil vragen of hij ons belt ?
    dikke kus Ga nog 2 daagjes iets zien je moet er weer een jaar tegenaan en tot zondag !!!!!
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 24863

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: