Skyline by night part II - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Skyline by night part II - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Skyline by night part II

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

09 Oktober 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Hallo allemaal,

Jullie zullen wel denken, skyline by night part 2? What the hell?
Nou vandaag hebben we de /skyline bok avond bekeken van de andere kant! Om 8 uur in de avond word er een ''Light symphony on music'' geshowed en dat was echt spectaculair om te zien! Op het ritme van leuke muziek gingen de neon verlichtingen van de gebouwen aan de overkant van de zee aan. Spectaculaire kleuren en lazer lichten verlichte ook het water en het was echt prachtig om te zien!

Misschien gaat dit wel de kortste update worden tot nu toe, want vandaag hebben we niet erg veel gedaan. Lekker uitgeslapen en lekker gestoomde pao's (broodjes , is te vergelijken met ba pao's) gegeten. Met zachtje lotus zaad vulling en taro met sweet black bean paste. Hmmmmm!

Daarna op stap naar Sham Shui Po om de nunchuck van de Wii om te ruilen. Die doet het namelijk niet! Daarna hebben we lekker over de Fa Yuen Kai gelopen (de flower market street) en lekker een vers ananas met peren sapje gedronken. En ook nog een lekker Mochi ijsjes!

Daarna dus naar de skyline! Ik heb het allemaal opgenomen met de camera dus jullie zullen de filmpjes vanzelf wel een keertje te zien krijgen! En anders moeten jullie maar zelf naar Hong Kong komen om al die dingen er ervaren die ik hier zie, doe en mee maak!
Wel buiten het vakantie seizoen gaan, dan is het weer perfect! Eind september/oktober is de perfecte tijd!
Echt jullie moeten het een keertje zien en mee maken!

Echt alles bruist hier maar volgens mij had ik dat al verteld!

Weet je, zondag is het al weer zover! Dan gaan we naar Shanghai! Ik heb er echt zin in! Een vakantie in een vakantie! Haha!
Maar dan kan ik een paar dagen niet updaten, want ik heb daar geen internet!
Ik zal elke dag wat op mijn Ipod schrijven zodat ik niets vergeet om aan jullie te vertellen!

van de 11de tot en met de 15de ben ik dus afwezig om zo maar te zeggen!
Maar zodra ik terug ben zal ik weer zo snel mogelijk updaten!

veel liefs

  • 09 Oktober 2009 - 17:04

    Je Broertje Lief XD:

    nou wat moet ik zegge Hmmm.... sweet black bean paste klinktgoed ikheb leuke tijd hier enne hoe duur is gears daar? GR> DOEI

  • 09 Oktober 2009 - 19:12

    Pap:

    Hoi Liza en Cho, lekker naar Shanghai. Ben nieuwsgierig wat jullie daar allemaal gaan doen en bezichtigen. Hong Kong lijkt mij inderdaad iets wat je een keer in je leven gezien moet hebben. Veel plezier.

  • 10 Oktober 2009 - 12:28

    Yvonne:

    Ik zal het missen, elke dag kijk ik zodra ik klaar ben even of er een berichtje van jullie is. Elke dag weer leuk te lezen wat jullie allemaal hebben gedaan.
    Veel plezier op je vakantie in de vakantie. Geniet ervan en ik kijk weer uit naar je berichten als jullie terug zijn.
    Liefs en geniet ervan saampjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 24845

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: