Nog 1 laatste bericht - Reisverslag uit Hong Lok Yuen, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Nog 1 laatste bericht - Reisverslag uit Hong Lok Yuen, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Nog 1 laatste bericht

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

10 Oktober 2009 | Hong Kong, Hong Lok Yuen

Nog 1 laatste update voor ik naar Shanghai vertrek. Ik heb misschien toch wel internet verbinding in de hotels dus misschien kan ik de tijd vinden om een keertje mijn reisverlag te updaten!
En anders gebeurd dat als ik weer terug ben!

Weet je wat mij opvalt de laatste dagen? Ook al is het buiten 32 graden, toch lopen mensen hier met dikke truien en vesten aan! Ze zijn gek! Ik zweet me soms al helemaal kapot in een T-shirtje of een jurkje!
Ja Liza draagt jurkjes! :o
Schrikbarend is het niet?

En na Shanghai verblijven we in een ander dorp. Of liever gezegt het Beverlyhills van Hong Kong!
Cho's tante, Yuk Lin Yi, woont in een kast van een huis daar. Het is dan wel aan de andere kant van Hong Kong, maar zo kunnen we ook de andere kant eens goed bekijken. En de andere eilanden beter bezoeken!

We verblijven nu ook 1 nachtje al bij Yuk Lin Yi, omdat we morgen om 6 uur op het vliegveld moeten zijn en zij woont er het dichtste bij. En ze gaat ook mee naar Shanghai!
In Shanghai zullen we in 3 verschillende 5 sterren hotels verblijven. Ik ben benieuwd!

Ik moet er wer vandoor, wens oma kip nogmaals een fijne verjaardag van ons allemaal hier.
En ook de groeten aan jullie van ons.

Veel liefs en misshien tot gauw en anders,
tot na Shanghai!


  • 10 Oktober 2009 - 17:04

    0.0 Niels:

    l-liza draagt ro-ro-rokjes?OH MY GOD WHERE LOST grapje wel leuk hebben in shanghai ik wist nie zo goe wat ik moest zeggen naja ik wou nog wat schrijven en luxe hoor 3 5sterrenhotels gNiet al te verwaand terug komen xD grapjuh naja ik ga maar is doeidoei enne... weet jij mischien waar ik demoshield kan downloaden hoeft niet perse naja ik ga doeidoei

  • 10 Oktober 2009 - 17:05

    Niels:

    oh ja ik wist nie zo goed wat ik moest zeggen toen ik je aan de telefoon had'

  • 10 Oktober 2009 - 20:32

    Mam:

    heel veel plezier in shanghai !!maak veel foto s en geniet van de luxe ! kus mam

  • 11 Oktober 2009 - 08:35

    Jaap En Jeanette:

    Tja, zit wel wat in die grapjes van Niels. Wist niet eens dat hotels meer dan 3 sterren konden hebben. Straks is het wel weer met beide beentjes op de grond...Niet naast je rokje, uhh schoenen gaan lopen. Dus geniet ervan, zolang het kan. Wij zijn heel benieuwd naar jullie verder avonturen en culinaire uitspattingen natuurlijk. Hé, trouwens opvallend, niet gegeten laatste dagen?

  • 11 Oktober 2009 - 11:28

    Sab:

    veel plezieeer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 24897

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: