Mong Kok - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Mong Kok - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Mong Kok

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

08 Februari 2013 | Hong Kong, Ping Shan

Hallo allemaal! Daar ben ik weer :)

Vandaag was het best fris en we moesten gewoon een trui aan! :O Of we zijn al zo gewend geraakt aan de warmte dat zo'n 16 a 18 graden opeens koud is haha! We zijn in de ochtend met de peet oom en tante van Cho wezen dim summen. Dat was erg gezellig en natuurlijk weer erg lekker! Ik kreeg van Cho's tante veel complimentjes over hoe veel ik ben afgevallen :) Altijd leuk en fijn om te horen hihi.

Daarna zijn Cho en ik naar Mong Kok gegaan om daar te gaan shoppen! Waaah ik was even vergeten hoe druk het altijd is op de Fa Yuen Kai en Woman street! D: Drukte overal en het miezerde zachtjes. Wel hebben we lekker kunnen fotograferen en natuurlijk lekker kunnen winkelen. Na wat foute hebben dingetjes, telefoon hoesjes en wat al niet meer hebben we een lekker een vers sapje gedronken. Het fruit word voor je neus vers geperst! Ook heb ik 3 super leuke truien gekocht! Voor maar 28,- euro! Dat is in NL haast niet mogelijk xD

We zijn een beetje vroeg weer richting huis gegaan want in de avond gingen we met ooms, tantes en oma eten om alvast het nieuwe jaar te vieren. Nog niet officieel natuurlijk, maar als ik het goed begrijp is het ook niet een feest van maar 1 dag of avond. We gaan morgen namelijk weer met z'n allen eten!

Vandaag hebben we in Lau Fau Shan gegeten bij een sea food restaurant waar mensen vanuit Hong Kong en China speciaal naar toe komen. En het eten was ZALIG! Van sint jacobs schelpen tot tijger garnalen en gefrituurde oesters tot scheermesjes en kokkels. En alles was lekker! Je blijft maar eten!

Ook was het fijn om iedereen weer te zien en erg gezellig. Ik hoop dat het morgen weer wat warmer is als we naar Wet Land Park gaan! Heerlijk door een natuur reservaat struinen.

Ik ga nu lekker douchen en een beetje vroeg slapen... Al zal het wel weer laat worden haha!

Weltrusten alvast! <3

PS. Ik kan af en toe nog steeds niet geloven dat we hier weer zijn. Hong Kong is echt mijn 2de thuis.

  • 08 Februari 2013 - 16:25

    Mamsel:

    onthouden he ?........TWEEDE thuis ! Alles okee hier morgen met Nelis naar de open dag Herman Brood Acedemie.. leuk ! Veel plezier en ik wacht met spanning weer op het volgende verslag ! dIKKE KNUF EN VOLGEND JAAR JULI GAAN WIJ MEE !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Ping Shan

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

Ja ja mensen het is weer zo ver :D Cho en ik gaan weer aan een tripje naar Hong Kong beginnen! Nog maar een kleine 2 weken en dan zitten we alweer in het vlietuig! SPANNEND! Kan je zien dat ik er weer erg veel zin in heb? :P

Dit jaar gaan we niet alleen naar Hong Kong, maar ook naar Vietnam! Naar.... *trom geroffel* HALONG BAY! Ik zou zeggen... Google het en je gaat huilen xD Het is echt heel erg mooi daar aan wat ik heb gezien en ik kan echt niet wachten! Maar dat kon ik sowieso al niet hehehe.

Betekend dit dat ik WEER een reisblog ga bijhouden? Ja alweer ja :D Ik kan het niet laten! Ik beloof dit jaar wat meer foto's te plaatsen... Als ik het niet vergeet :D

Nou tot schrijfs dan weer :D

And now in English for my my non-dutch reading friends :)

Hear hear people it is that time of the year again :D Cho and I are going on a trip to Hong Kong again! Just a short 2 weeks and than it's time to hop on the airplane!! THRILLING! Is it obvious yet that I truly can't wait to go? :P

This year we're not only paying a visit to beautiful Hong Kong but also to Vietnam! To .... * drumroll * HALONG BAY! I say ... Google it and you will cry xD It's really beautiful there for what I've seen and I really can not wait! I'm an impatient girl, hehehe.

Does this mean that I'm keeping a travel blog AGAIN? Yes yes again :D I can not resist! I promise to post more pictures this year... If I do not forget :D

Well, see you guys around :D

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2013

Laatste verslag

21 Februari 2013

Nat Geo Park Hong Kong

20 Februari 2013

Shoppen, shoppen, shoppen

19 Februari 2013

I've been to 'Nam, seen some things man!

13 Februari 2013

OMG shoes
Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 24835

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: