Guilin - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Guilin - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Guilin

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

07 Juli 2011 | Hong Kong, Ping Shan

Nee nee mensen ik zit nog niet in Guilin, maar... Morgen ga ik daar heen! Ik wil jullie alvast waarschuwen, er zijn in de tijd dat ik daar ben geen updates in mijn reisverslag.
Ik zal mijn reisblog weer updaten als ik 11 juli weer terug ben!Ik ga alles opschrijven wat ik in Guilin mee maak zodat ik jullie alles kan vertellen!

Maar goed, dan hier de update van vandaag!
Ook vandaag weer een rustige dag, ja onder een rustige dag verstaan wij uitslapen, dan lekker shoppen en daarna eten met de familie! Een echt rustige dag in Hong Kong zou je denk ik niet echt kunnen hebben! Het is moeilijk om aan de mensen massa te ontsnappen, zeker in de grotere steden als Mong Kok!

Ook de shopping spree van vandaag was zeer geslaagd! Ik heb weer 4 hele leuke shirts gekocht en nog een lens! Jaaaaa nog een lens! Een all-round lens voor mij! Een sigma 18-250mm yaaay!

We hebben nog even een lekker fruit sapje gedronken op de Fa Yuen Kai, watermeloen sap met chinese peer! Hmmm!

En daarna was het tijd om terug te gaan naar Ping Shan om daar nog even te relaxen voor we met de hele familie gingen dineren!
Tegen half 8 zaten we aan tafel met nog 14 andere mensen. Cho's nicht, Pui Han was vandaag ook in Hong Kong aangekomen en at mee! Haar vriend Menno en een vriendin van Pui Han, Loes aten ook gezellig mee!
Het eten was zoals gewoonlijk weer erg lekker en natuurlijk na het toetje moesten we met z'n allen op de foto!

De 13de gaan we met Pui Han, Menno en Loes naar Ocean Park en de 12de gaan we met Wai Ling Yi, Max en Gary lekker teppanyakki-en!
Ook willen we graag nog naar de peak en The Temple of Ten Thousand Buddha's. En dat allemaal voor de 17de! Want dan zit onze tijd in Hong Kong er helaas er al weer op :(

De tijd vliegt als je het naar je zin hebt en wij hebben het zeker naar ons zin! Het gaat allemaal zo snel!

Ik ga slapen, morgen drukke dag! Naar t vliegveld, vliegen, hotel inchecken, eten etc!
Dus weltrusten!

ohjah helemaal vergeten te vertellen! Als je de tram of trein uitstapt, blijven de mensen altijd gewoon voor de deuren staan hier, dus moet je jezelf er door heen wurmen om naar buiten te komen terwijl er mensen gewoon naar binnen gaan voor jij eruit bent.
Al de hele tijd wurm ik me door iedereen heen, te beleefd om mensen aan de kant te douwen met een flinke schouder stoot. Vandaag was ik het zat, er stond zo'n magere tiener met een 1 of ander fout kapsel pal voor de deur met nog een iets oudere man flak naast hem. De mensen die buiten de trein stonden en dat magere scharminkel deed geen stap opzij toen wij eruit moesten en hij wou naar binnen. Ik zette mijn ''Warface'' op hield mijn schouders stijf en heb me door hem heen gebeukt! Dan had hij maar een stapje opzij moeten doen of een beetje geduld moeten hebben hehe
Cho was trots op me en zei dat ik dat gewoon vaker moest doen hier in Hong Kong, omdat mensen toch geen stap opzij voor je doen, ook al blokkeren zij het pad voor iedereen.

nu ga ik echt slapen! trusten!

  • 07 Juli 2011 - 18:05

    Sabrina:

    hahaha warface liza!
    die tempel van ten thousand boedhas klinkt wel heel gaaf!
    veel plezier in guilin!

  • 11 Juli 2011 - 12:54

    Thom:

    hey hey! ik heb net al je reisverslagen achter elkaar gelezen haha, ik liep een tikkie achter >.> om een of andere reden zie ik ze niet op FB verschijnen? :/ naja ik heb ze nu toch nog gelezen. en ........ffs......ik ben jaloers. wat doe je me aan hier? met al dat lekkere eten :< ik heb nu super honger gekregen. naja we hebben nog 3 chocolade ijs in de vriezer staan.....ik red me wel haha nog veel plezier daar! Gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 24849

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: