nog maar 17 dagen :( - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu nog maar 17 dagen :( - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

nog maar 17 dagen :(

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

06 Oktober 2009 | Hong Kong, Hong Kong

wat gaat de tijd snel!
Over 17 dagen gaan we al weer terug!
Ik moet er nog niet aan denken! Ik moet nog zoveel gaan zien en doen!
De tijd gaat snel als je het naar je zin hebt... Dat blijkt maar weer!

Vandaag zijn we weer naar Mong Kok geweest om op zoek te gaan naar een nieuwe laptop voor Cho. En wat zijn die hier goedkoop! Zelfs de macbooks zijn hier goedkoper dan in NL! Ik zou het liefst er 1 willen kopen.. Maar ja.

Vrtfrt hebben we vandaag lekker gegeten met Cho's ouders en de broer en zijn familie van Cho's vader.
Gelijk werden er afspraken gemaakt voor de volgende dag om wa tmet hun te gaan doen!We gaan morgen naar een tempel ergens hoog in de bergen, een hele speciale gebedsplaats! Ben erg benieuwd!
Maar eerst gaan we lekker eten in Tsin Siu Wai. En mijn nieuwe rugtas ophalen in Mong Kok!Eentje die ik al heel lang zocht en eindelijk heb gevonden, maar hij was niet meer op voorraad.

Gelukkig had ik vandaag geen last meer van buikborrels na en tijdens het eten! Ik heb vandaag haaienvinnenzoep op. Maar niet zoals die in NL is! Hier krijg je gewoon een hele vin in je soep! Eigenlijk een paar! Erg lekker, maar de structuur van de vin voelt raar in je mond! Ik heb ook vandaag voor het eerst kreeft op. Wat is dat goddelijk lekker zeg!

Een paar dagen terug hab ik ook Soft Shelled Crab op. Was ik helemaal vergeten te vertellen! Dat is ook erg lekker, je kan de krab met schaal en al opeten en hij smaakt lekkerder dan gewone krab! En natuurlijk ook weer vreemd, nromaal eet je de krab neit met schaal en al. Dus ik durfde dan ook eerst geen hap te nemen, maar eenmaal er door heen, smaakte het dan ook geweldig!

Leuk he zo'n culinaire blog?

Ik ga er weer vandoor, eventjes een filmpje kijken!

Groetjes

  • 06 Oktober 2009 - 18:24

    Frits Reijnst:

    Hoi Liza en Cho,

    Ik ben jaloers, jaloers, en jaloers, dat ik hier in NL zit en jij in Hong Kong, Als ik je verhalen zo lees, dan ben je heel gelukkig.
    Maak er iets moois van.

    Groet,

    Frits Reijnst, Kerckebosch

  • 06 Oktober 2009 - 19:33

    Yvonne:

    Nou Liza en Cho, volgens mij is het maar goed dat jullie over 17 dagen weer terug gaan.
    Ten eerste eten jullie daar doorlopend en lekker zo lijkt het en als de krediet crisis hier nog niet was toegeslagen hadden jullie daar bij terugkomst zeker last van volgens mij, want tussen als dat ..eten door is het shoppen en nog eens shoppen. Denk dat jullie de rest van het jaar op een houtje moeten bijten !!!, Geniet maar hoor ennuh, als we een lege koffer moeten sturen voor al die nieuwe spullen dan laat je het maar even weten. liefs

  • 06 Oktober 2009 - 19:39

    Mam:

    nog wel zin in bietjes en een gehaktbal als jullie weer thuis zijn straks ??
    ik niet als ik dit lees KREEFT MMM
    knuffel mam

  • 07 Oktober 2009 - 10:39

    Trui:

    Niets voor een vegetarier daar lijkt me! Ik vind t stoer dat je alles zo probeert te eten en dat je het ook lekker vindt! groetjes!

  • 07 Oktober 2009 - 13:20

    Sab:

    nom nom!
    en wij gaan vanavond aan de dood normale pizza -.-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 24830

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: