heet! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu heet! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

heet!

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

05 Oktober 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Oh mensen wat was het toch weer heerlijk heet vandaag! We hebben lekker uit geslapen en saampjes thuis ontbeten voor de verandering.
Normaal gaan we altijd uit om te ontbijten, wat natuurlijk ook erg leuk is!

Vandaag hebben we dus lekker rustig aan gedaan en hebben Cho's ma en zijn tante in Yuen Long ontmoet. We moesten mijn paspoort ophalen, die ik een week eerder had ingeleverd bij het reisbureau. Dat moest omdat ik een visum aan ging vragen. Blijkbaar is het gebruikelijk dat je dan je paspoort inlevert voor een paar dagen...
Maar ik heb m terug en we hebben de vliegtickets naar Shanghai ook opgehaald!
Zondag om 4 uur 's ochtends moeten we dan op het vliegveld zijn om in te checken. Wat een rot tijd, maar ach we gaan naar Shanghai dus was maakt t uit!

Na de nodige dingen te hebben opgehaald zijn we weer naar Mong Kok gegaan om over de markt straten te struinen en daar wat te eten. Ons originele plan was ook naar de bioscoop te gaan, maar dat doen we een ander keertje!

Wat we morgen allemaal gaan doen weet ik nog niet precies, we gaan in ieder geval weer uit eten in de avond! Heb er nu al zin in! Lekker Lekker Lekker!!

Al het eten hier is zo lekker, ik krijg alleen wel welke keer buikpijn als ik eet?! Wat erg vervelend is... Misschien moeten mijn maag en darmen nog wennen aan het eten hier.. Alhoewel, ik had er in het begin helemaal geen last van.. Misschien ligt het aan het weer... Ik weet het niet.
Het is in ieder geval niets waar ik me zorgen om hoef te maken!

Verder heb ik eigenlijk niet erg veel te updaten, behalve dan dat ik nu 100% zeker dat ik mijn hart verloren heb aan Hong Kong! Ik vind het hier echt geweldig en het bruist echt!
De mensen zijn zo anders en ik voel me hier goed!
In de middag is het overal vrij rustig door de weeks, maar tegen het einde van de dag en het begin van de avond komt iedereen uit zijn werk en is het druk, druk, druk overal.
Het leven gaat dan ook door tot laat in de avond en de winkels blijven ook tot laat open.

Ik ga met Cho een filmpje kijken bij ons thuis.

Veel liefs!

  • 05 Oktober 2009 - 18:12

    Jacqueline:

    Heet....dat klinkt niet heel slecht. De herfst is hier echt begonnen. Komt met bakken uit de hemel. Geniet nog maar lekker van al die warmte daar. Straks ga je het nog missen. Alhoewel ik begrijp dat het daar ook flink nat kan zijn. Groetjes....

  • 05 Oktober 2009 - 18:25

    Niels:

    cool shanghai nu mijn verhaal een jonge(mathijs TEN HAVE bij mij op gitaarles(we hebben killingvin the name of (race against the machine)) blijkt de zelfde oom tehebben(ome sjon lol he?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 24825

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: