Nat pak deel 3 - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Nat pak deel 3 - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Nat pak deel 3

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

15 Juli 2011 | Hong Kong, Ping Shan

tja helaas regent het hier alweer flink wat dagen... Al mag dat de pret niet drukken. Vanmorgen begon de ochtend met de laatste acupunctuur sessie, het was weer heerlijk relaxen bij de dokter terwijl hij het recept uitschrijft zo dat ik in Nederland de acupunctuur kan voort zetten als dat nodig is!

Daarna moesten Cho en ik even snel terug naar huis om onze paspoorten en ID kaart op te halen, we gingen vandaag namelijk naar China samen met Cho's ma en yuk Ling Yi.

Halverwege ontmoeten we met Yuk Ling Yi en gingen we verder met de auto en een prive chauffeur om een schilders dorpje te bezichtigen. helaas was het weer erg slecht en kwamen we terecht bij de verkeerde locatie. We hadden geen tijd meer om naar het juiste dorpje te gaan dus besloten we een massage te nemen bij
Mission Hill. De grootste Golf Course/Health Spa in de wereld. En luxe dat het was... Pfoe... We hadden echt niet de gepaste kleding aan maar dat maakte gelukkig niet uit!

Na eerst even iets gegeten te hebben gingen we naar de massage salon. We kregen een voet en nek/rug massage, naja het was bijna een fullbody massage want ze hebben ook de benen, armen en het hoofd gemasseerd. Het was echt heerlijk al was ik nog wel wat beurs van de vorige fullbody massage.

Daarna gingen we avondeten en ik vond een gekookte rups in mijn eten. In de maaltijd die ik daarvoor had gegeten zat een wat vreemd gekrulde haar... Die heb ik niet opgegeten hoor, gaf m'n gerecht terug en eiste een nieuwe... Die met die rups heb ik ook niet gegeten... Die heb ik maar gewoon laten staan en niet eens meer de moeite genomen om het te melden... Het was niet echt mijn geluksdag qua eten... Maar ja... In
China nemen ze de regels niet zo nauw... Zoals de verkeers regels... Die zijn er gewoon niet! vandaag weer iemand achteruit zien rijden op de snelweg om zijn gemiste afslag nog even te halen... En de niet roken regels... In het restaurant waar we aten waren overal stikkers met daarop de ''Niet roken'' pictogram en regels, maar toch rookte iedereen gewoon... Zucht...

Morgen inpakken en eten met familie...
Dus morgen ga ik denk ik geen blog schrijven.. Behalve als ik echt even mijn hart moet luchten!

nu slapen, maar eerst anime kijken!
latersssss! xxx

  • 17 Juli 2011 - 10:01

    Sabrina:

    aaaaah bah!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 24847

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: