Hmmmm - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Hmmmm - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Hmmmm

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

16 Oktober 2009 | Hong Kong, Hong Kong

Ahhh wat is er toch een groot verschil tussen Hong Kong en China!
Ik moet eerlijk zeggen, het is echt lekker om weer terug te zijn in Hong Kong.
We hebben vandaag lekker uit geslapen en eventjes rustig met zijn tweetjes ontbeten.
Daarna hup met de bus naar Sham Sui Po om wat laatste dingetjes te halen voor de Wii enzo!

Daarna weer naar Mong Kok om kleding te shoppen! Yeah!
En ik heb me toch een leuke dingen gekocht! Een tuniek en twee hele leuke vesten! Een van de vesten is ook bruikbaar als jas!
En dat allemaal bij elkaar voor maar... 30 euro, nog niet eens!
Cho heeft ook twee leuke shirts gekocht en verder hebben we nog wat souveniertjes gehaalt.

Morgen gaan we naar het wetland park, een natuur park met veel water! De naam zegt het al!
Ben echt heel benieuwd heb namelijk echt geen idee wat daar allemaal te zien is! Ik denk dat het heel gaaf gaat worden!
Zondag gaan we weer naar Yuk Lin omdat we maandag met haar weer naar China gaan! En zondag gaan we dan daar in de buurt ook weer shoppen shoppen en nog eens shoppen!
HA! Mijn tas gaat zo vol zitten! Zucht.. Moet maar spacebags gaan aan schaffen denk ik!

In Mong Kok gingen we meeten met Ka-man (vriendin van Cho's broer), Cho Wai (cho's broer), Lin en Ka-man's. We zijn met zijn allen nog wat straatjes af gelopen en zijn uit eindelijk Koreaans gaan eten. We hebben heerlijk onbeperkt Koreaan's gegourmet! Hmmm!
En morgen gaan we weer hier in San Hing Tsuen BBQ-en! YAY!

Ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet schrijven, behalve dat ik Hong Kong echt heel erg ga missen als ik weer terug in NL ben!

  • 16 Oktober 2009 - 15:51

    Niels:

    ja maar dan kan je toch spellen in nlkopen naja klinkt leuk allemaal enne IK HEB VAKANTIE YAY!:D naja nog veel plezier

  • 16 Oktober 2009 - 17:28

    Mam:

    Klinkt weer gezellig allemaal!maar miepie je schrijft nog net niet lekker dat ik weer thuis ben(in hong Kong)volgens mij ben je niet alleen verlieft op cho maar ook op zijn geboorteland !kus mam en pap

  • 17 Oktober 2009 - 16:45

    Niels:

    foto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto'sfoto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 24826

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: