Hoi allemaal! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Hoi allemaal! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Hoi allemaal!

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

13 September 2009 | Nederland, Utrecht

Het is al bijna zover!
Nog eventjes en dan gaan mijn lief en ik eindelijk naar Hong Kong!
Ik kan werkelijk waar niet wachten tot het eindelijk zo ver is!
Nog maar 12 dagen dus het aftellen is voor mij al echt begonnen!
[b]SPANNEND!!![/b]

  • 22 September 2009 - 13:26

    Trui:

    leuk om te volgen straks!
    Goede reis!

  • 23 September 2009 - 11:45

    Nielsje:

    YEEY JE KOMT VANAVOND
    :D

  • 23 September 2009 - 19:49

    Yvonne:

    Lieve Liza en Cho,

    Ik wens jullie heel veel plezier, geniet van deze grote reis. Wat een belevenis zal het zijn.
    Ik zal jullie volgen, leuk dat dat op deze manier kan. Natuurlijk nog een goede raad van je tante, pas goed op elkaar in dat verre land en kom weer gezond en met veel mooie verhalen thuis. Liefs

  • 25 September 2009 - 08:01

    Niels:

    0.0 VANDAAG MIDDE NACHT YEEEYYY alles aan me vertellen (dragonball VET!! thx) de eerste keer dat er mensen werden gedood ze gingen ook naar pingiun village ofz naja CHO GROETE AAN JE FAMILIE (thx v. controller en lene spellen ^^) LIZA WEL LEUK HEBBE HE DOEIDOEI VEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 25 September 2009 - 12:33

    Mans Paps Nielsj:

    Nou meis en Cho als jullie dit lezen zijn jullie er al!Ik hoop dat het een goede reis was Het moet een geweldig gevoel zijn voor jou Lies eindelijk je droom verwezeliujkt ! Heel Heel veel genieten samen daar hoor ! DIKKE KUS Mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 24838

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: