Shoppen, shoppen, shoppen - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu Shoppen, shoppen, shoppen - Reisverslag uit Ping Shan, Hong Kong van Liza Zoelen - WaarBenJij.nu

Shoppen, shoppen, shoppen

Door: Liza

Blijf op de hoogte en volg Liza

20 Februari 2013 | Hong Kong, Ping Shan

Hallo lieve mensen,

Wisten jullie al dat we maandag ochtend al weer terug zijn! :O
Bah het gaat zooooo snel voorbij :( Ik wil eigenlijk nog helemaal niet weg, maar ja aan alles komt een einde.
Aan de ene kant wil ik naar huis, maar... Ik wil eigenlijk ook heeeeeel graag hier blijven. Het klimaat, het eten, de mensen, de omgeving... En alles is zo makkelijk hier en ik voel me zo veel beter... Maar dan zit ik weer zo ver weg van jullie.. En Mao Mao... Zucht Wat moet ik daar nou mee?

Maar goed.. Weer terug zijn in Hong Kong is ook wel weer erg fijn, ook al was Vietnam wel echt heel gaaf en echt een super ervaring. Maar even uit die chaos is erg fijn! Nu zit ik tenminste niet meer zo gespannen in de auto xD en is oversteken niet meer een 'matter of life and death' haha

Vandaag hebben Cho en ik het rustig aangedaan en zijn we wezen shoppen voor souveniers. En ja die hebben we gevonden hoor ;)
Maar die zijn nog een verrassing! Ook heb ik nog een andere verrassing voor jullie! Ik zal bij dit verslag een paar foto's van Vietnam bij voegen, die was ik gisteren vergeten er bij te stoppen.

Morgen gaan we naar Natural Geo Park, een natuur park waar vulkanisch gesteente door aardbevingen naar boven is geforceerd. Het schijnt heel erg mooi te zijn daar, dus ik ben erg benieuwd!

Vandaag is maar een kort verslag, morgen weer een langer verslag!
Fijne avond iedereen! Ik ga zo lekker douchen en dan met Cho een filmpje kijken :)

xxx

Tags: Hong Kong

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Ping Shan

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

Ja ja mensen het is weer zo ver :D Cho en ik gaan weer aan een tripje naar Hong Kong beginnen! Nog maar een kleine 2 weken en dan zitten we alweer in het vlietuig! SPANNEND! Kan je zien dat ik er weer erg veel zin in heb? :P

Dit jaar gaan we niet alleen naar Hong Kong, maar ook naar Vietnam! Naar.... *trom geroffel* HALONG BAY! Ik zou zeggen... Google het en je gaat huilen xD Het is echt heel erg mooi daar aan wat ik heb gezien en ik kan echt niet wachten! Maar dat kon ik sowieso al niet hehehe.

Betekend dit dat ik WEER een reisblog ga bijhouden? Ja alweer ja :D Ik kan het niet laten! Ik beloof dit jaar wat meer foto's te plaatsen... Als ik het niet vergeet :D

Nou tot schrijfs dan weer :D

And now in English for my my non-dutch reading friends :)

Hear hear people it is that time of the year again :D Cho and I are going on a trip to Hong Kong again! Just a short 2 weeks and than it's time to hop on the airplane!! THRILLING! Is it obvious yet that I truly can't wait to go? :P

This year we're not only paying a visit to beautiful Hong Kong but also to Vietnam! To .... * drumroll * HALONG BAY! I say ... Google it and you will cry xD It's really beautiful there for what I've seen and I really can not wait! I'm an impatient girl, hehehe.

Does this mean that I'm keeping a travel blog AGAIN? Yes yes again :D I can not resist! I promise to post more pictures this year... If I do not forget :D

Well, see you guys around :D

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2013

Laatste verslag

21 Februari 2013

Nat Geo Park Hong Kong

20 Februari 2013

Shoppen, shoppen, shoppen

19 Februari 2013

I've been to 'Nam, seen some things man!

13 Februari 2013

OMG shoes
Liza

Actief sinds 13 Sept. 2009
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 24808

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 27 Februari 2013

Chinees nieuw jaar en Vietnamese loempia's

26 Juni 2011 - 17 Juli 2011

Hong Kong here we come, part 2.

25 September 2009 - 23 Oktober 2009

Liza en Cho in Hong Kong

Landen bezocht: